Vértócsa

egy agyban növesztett vértócsa visszamenőleges története, jelene és jövője. Érzések és tapasztalatok meg kutatás tovább.

Friss topikok

  • DesretRose: Szia! Mi már túl vagyunk egy levélváltáson ezzel a témával kapcsolatban. Azóta sokat fejlődött a... (2014.10.28. 14:31) 12. Mivanmost? Most mivan!
  • Agykár: @Fülöp István: az első néhány hasznosnak tűnt, de nem volt látványos. Sokat lazított a spasztikus ... (2014.02.12. 16:27) 6. Mit még?
  • Agykár: @Seszi: Kösz a felvetést, majd erre is írok 1szer valamit.Bonyi ez a téma, mert annyira sok benne ... (2013.11.26. 21:18) 1. Segítségsztrókotkaptam!!

Címkék

9. Idő pénz, energia

Agykár 2013.12.25. 20:34

Hangulatkeltés

Idő

Ebben a történetben azt hiszem, számomra az idő újragondolása volt a feladat egy része. Mikor kezdtem magamhoz téregetni az OITI-ben 2012 januárjában. Azt gondoltam, hogy majd kipihenem pár hét alatt ezt a bénulásos  dolgot. Az OORI-ban 1-2 hónappal később már pár hónap időtávon gondolkodtam erről. Összességében ma durván 2 évnél tartunk és még van hova épülni vissza. Ma akkorát tornáztam S-sel, hogy nnna.

Újratervezés

Érzelmileg nagyon kimerítő ez az állandó útkeresés, höhö: kiútkeresés, muhaha, divatos szóhasználattal nevezzük el végleg: újratervezésnek, csak nem egy csengő szőke női hang mondogatja egy szép drága autóban. Elveszve el voltam, azóta megtaláltam magam. A legnehezebb az volt, jogy ráébredjek/tudomásul vegyem, ez nem betegség, hanem állapot (rerről mindig ez jön be).

Energia

sok helyen írtam, hogy nagyon sokat kell így meg úgy valamit. Ez nem a hagyományos értelemben nagyon sok valami, hanem felfoghatatlanul sok. Én így fognám meg az arányokat:

Szeretem a szilvásgombócot, simán megeszek belőle 4et akármikor, de a 17 gombóc már sok. 23217 gombóc a naggyoonn sok.Ebben az agykárosodott műfajban mindent olyan szürreálisan sokszor kell csinálni, hogy a gombócos példa is csak arra jó, hogy minimálisan bemutassa az arányokat a normálishoz képest vett aránytalanságok tükrében.  A valóságban még sokkal aránytalanabb minden. Szóval naggyoonn sok gyakorlást meg pozitív hozzáállást kell ebbe a buliba beletenni.

Saját magamból nézve a mutatványt: majdhogynem azt mondanám, nem is bánom, legalábbis nem magam miatt, inkább azok miatt, akiknek végig kell menniük ezen velem együtt, na az lehet a világszar. Nem bánom mert annyi mindent felszedtem közben: türelmet, kitartást, pozitív szemléletet, csomó ilyesmit. És ha nem gyógyulok meg??? Az nem fog megtörténni. Ha mondjuk 1 hétig nem tornázok valami miatt, akkor mmár kezdem vacakul érezni magam. Arra nincs ötletem, hogyan lehet belenyugodni a méltánytalanságba, de próbáljátok meg, ha ide jutottatok. nyugodt lélekkel/szívvel könnyebb a gyakorlás. Is.

Pénz

A tornához meg mindnféle extra dologhoz kell a pénz, eddig nekem már 7számjegyű összegben van a játék.

Címkék: tipp gyógytorna sztori lelkizés agyvérzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vertocsa.blog.hu/api/trackback/id/tr555683627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása