Vértócsa

egy agyban növesztett vértócsa visszamenőleges története, jelene és jövője. Érzések és tapasztalatok meg kutatás tovább.

Friss topikok

  • DesretRose: Szia! Mi már túl vagyunk egy levélváltáson ezzel a témával kapcsolatban. Azóta sokat fejlődött a... (2014.10.28. 14:31) 12. Mivanmost? Most mivan!
  • Agykár: @Fülöp István: az első néhány hasznosnak tűnt, de nem volt látványos. Sokat lazított a spasztikus ... (2014.02.12. 16:27) 6. Mit még?
  • Agykár: @Seszi: Kösz a felvetést, majd erre is írok 1szer valamit.Bonyi ez a téma, mert annyira sok benne ... (2013.11.26. 21:18) 1. Segítségsztrókotkaptam!!

Címkék

1. Segítségsztrókotkaptam!!

Agykár 2013.10.10. 21:57

Én konkrétan agyvérzést,azt szeretném, ha ez a dolog itt arról szólna, hogy mentem át rajta és mit csináltam, hogy átmenjek rajta. Mivel ez a sztori már nem éppen friss (lassan 2 éves), visszamenőleg próbálom kitalálni, mi milyen volt. Amúgy szigorúan személyes, és főleg a kezdeti részek ÁLLÍTÓLAGosak, mivel vagy nememléxek, vagy nem is tudtam sose. de hátha jól jöhet valakinek. Ja, és tudom, mit írok, azt is, hogyan: tudok helyesen írni, de ez egy ilyen szabad műfaj, Szóval emiatt ne csesztessetek légyszi.

Közel 37 év relatív eseménytelenség után, 3 héttel az egyik gyermekünk születése után, 2 hét szülési apaszabi után visszamentem dolgozni.Reggel 10 körül már a mentőben lehettem útban az Országos Idegtudományi Intézet felé, asszem. Innen is köszönet a főnökömnek, aki gyorsan kapcsolt, mikor kihullottam s rendes 7fői  megbeszélésen, a mentők is gyorsan odaértek velem Mintha a mentőorvosból még valamit hallottam volna, hogy valszeg agyvérzést kaptam. Mindezt karácsony előtti héten. Innen a következő kép január eleje www.oiti.hu , a köztes időben próbáltak összerakni az orvosok, köszönet nekik ezért.pedig olyan nagyon készültem a karácsonyra, csomó sajátkezű ajándék, rengeteg alkohol, megymás. Lassan elkezdték elmondogatni, hogy mi is történt. Nézzük mi is történt.

Törzsdúci vérzés, egy bal oldali spasztikus bénulással, pár egyéb tűnettel (pl. látótérzavar) Állítólag a testvéremnek egy ügyeletes orvos azt mondta, hogy sose fogok segédeszköz nélkül járni.Utáltam a helyet, mert egyfolytában fáztam. Barátok, kollégák,  család látogatott lelkesen, Innen is nagyon sajnálom, hogy az intenzív osztályon kellett látnotok engem.

Meg úgy ezt az egész történetet is nagyon sajnálom, de Végső (vagy ELSŐ)tanulságként: azt gondolom, hogy a világ jobb hely lenne, ha (minden rossz szándék nélkül értem ezt:), minden vezetőd politikai öntéshozó átmenne egy sztrókon. Én sokmindent találtam dolgokban, másokban és magamban is benn. Ezekért kár lenne. Persze egy tapintatosabb módszert is választhatott volna a mindenség, hogy ezekre rájöjjek.

Vissza: arra hamar rájöttem, hogy a bal felem nem tudom mozgatni, de gondoltam, majd elmúlik, csak pihenni kell. Végülis: elmúlik, de egész elképesztően sokat kell dolgozni vele/rajta. Feleségemet 1x még meg is kértem, hogy hozzon cigit. LOLMAO. Egy barátommal egy durva londoni kirándulást tervezgettünk, ha végzek ezzel a dologgal. Na ennek lassan 2 éve, és ez még szinte friss ebben a műfajban. Persze azóta sokminden történt ahhoz, hogy ne menjek éppen pörögni Londonba.

Címkék: sztori agyvérzés sztrók

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vertocsa.blog.hu/api/trackback/id/tr385562564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seszi 2013.11.26. 14:32:49

nehéz ehhez a témához hozzászólni, pedig több megbeszélnivaló is lenne. Azért nehéz, mert az emberek - beleértve az orvosokat is - nem igazán mernek a véleményükkel, tanácsaikkal felelősséget vállalni, félnek, hogy épp nem a jó irányba terelik a dolgokat. Ígérni a legrosszabb, valahol megértem, hogy a dokik egy-két nagyságrenddel alácéloznak a prognózissal, így max pozitív a csalódás.

pl a kedélyjavítók kérdése pont ilyen. egyik oldalról jó, hogy nincs egyedül hagyva az ember a gondolataival, de nem biztos, hogy mindenkinek erre van szüksége. Szerintem fontos, hogy már az elején reálisan lásd a helyzetet és ne lassítson le egy bogyó. Persze, ha én ébrednék arra, hogy kikapcsolták az egyik kezemet, lehet, hogy nem merülne fel bennem ez a kérdés, szóval én is csak óvatosan kérdezem, nem elvesztegetett-e az elején az a sok alvással és tompán nézelődéssel töltött idő?

Agykár 2013.11.26. 21:18:14

@Seszi: Kösz a felvetést, majd erre is írok 1szer valamit.Bonyi ez a téma, mert annyira sok benne az áttétel, ide/oda kapcsolódás.
süti beállítások módosítása