Vértócsa

egy agyban növesztett vértócsa visszamenőleges története, jelene és jövője. Érzések és tapasztalatok meg kutatás tovább.

Friss topikok

  • DesretRose: Szia! Mi már túl vagyunk egy levélváltáson ezzel a témával kapcsolatban. Azóta sokat fejlődött a... (2014.10.28. 14:31) 12. Mivanmost? Most mivan!
  • Agykár: @Fülöp István: az első néhány hasznosnak tűnt, de nem volt látványos. Sokat lazított a spasztikus ... (2014.02.12. 16:27) 6. Mit még?
  • Agykár: @Seszi: Kösz a felvetést, majd erre is írok 1szer valamit.Bonyi ez a téma, mert annyira sok benne ... (2013.11.26. 21:18) 1. Segítségsztrókotkaptam!!

Címkék

3.Lassulás

Agykár 2013.11.17. 20:39

Kb. 2012 február lehetett, mikor elkezdtem gonolkodni az egész mutatvány következményein, aztán kb. május lett mire az addigi kérdéseket helyretettem. Kitaláltam, hogy olvasni fogok.Zen-nel kezdtem, de általában ekkor már elég fáradt voltam a napi programtól, így abba is hagytam, de 1 példára nagyon emléxek:

Az agyag buddhák nem jutnak át a vízen, a fém buddhák nem jutnak át az olvasztókemencén, a fa buddhák nem jutnak át a tűzön. Ebből én azt szűrtem le, hogy ha változik a környezet, akkor nekünk is meg kell változunk, hogy megoldjuk a helyzetet.

Mindenki mondta, hogy legyek türelmes, ekkor még mindig néhány hét, 1-2 hónap időtávon gondolkodtam a gyógyulást illetően.senki nem mondott semmit, arról, hogy mi lesz belőlem. Azekőtt sose érdekelt a spirituális vetülete az életnek, ilyeneken kezdtem gondolkodni:

-Nekem nem kéne itt lennem?, van családom meg minden, nem éltem ennyire szar módon, hogy ide kelljen jutnom...

-Mi lesz most bal kéz nélkül? (amúgy ez kb. nekem munkaeszköz): sokan kérdezték, mit tudok csinálni vele, erre egy időben azt mondtam, hogy pl. rá tudok ütni kurva nagyot kalpáccsal.

-stb.

Jellemző amúgy az ekkori (kb. 2012 első negyedév) hangulatomra, hogy ha kérdezték,"hogy vagy?", azt mondtam, hogy "sehogy", ez mára nagyon megváltozott,most azt soktam mondani, hogy "mindig jobb egy kicsit".

próbáltam szórakoztatóan felfogni a helyzetet: kérdezgettem a gyógytornászokat az anatómiáról, általában külsőre jó kedvem volt. Asszem.

Egy másik nyomorult feldobta, hogy minden fejben dől el, hogy akarunk-e meggyógyulni. Egész mostig azt gondolom, hogy pozitív jövőképet kell kialakítani, ez a fajta hit segít a legtöbbet. Hinni kell a javulásban, és nem hallgatni azokra, akik visszahúznak a cinikus véleményükkel sajnos sok tekintetben ide tartoznak az orvosok is (róluk taln majd 1 másik posztban elmélkedünk).

Én igenis hiszek a szellem erejében, mindennapi példával: képzelegni is kell. pl. nem1szer láttam a görcsös karomat (könyökből mindig be akar hajlani, behúzza a rossz idegrendszeri utasítás), hogy kinyúlik, kilazul a testem mellé lógva, ha elkezdek arra gondolni, hogy kilazul.

Tényleg élveztem a foglalkozásokat (egyéni gyógytorna, önálló torna, ergoterápia, pszichológus, fizikoterápia), éppen csak a magyarázat, az egész mutatvány célja, értelme hiányzott és hiányzik ma is, de már nem érdekel, vagy kivárom. Hozzá kell tegyem: mélyen hiszek abban, hogy a dolgok nem értelmetlenül történnek, mindennek van szerepe egy magasabb rendű összképben. Pl. ha ma elkezdek latinul tanulni, akkor ez egyszer majd elnyeri értelmét valamiért.

Amúgy nagyon el voltam ám keseredve, mondjak le a munkában elért szintről (amúgy a IT szakmában nyomom, elég macera 1 kézzel gépelni), mondjak le a hobbimról is (nagyon szeretek barkácsolni, elég jól is megy), kb. 2013 elején történt valami, amikor abbahagytam a nyomorgást, ma már ezeket lesz@rom, de sokáig nagyon fájt, hogy így kicseszett velem az élet. Pl. a már 2 éves gyerekemet a mai napig nem tudtam még felemelni és megölelni. Ez amúgy meg is látszik a kapcsolatunkon.

Címkék: tipp lelkizés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vertocsa.blog.hu/api/trackback/id/tr315639570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása