Vértócsa

egy agyban növesztett vértócsa visszamenőleges története, jelene és jövője. Érzések és tapasztalatok meg kutatás tovább.

Friss topikok

  • DesretRose: Szia! Mi már túl vagyunk egy levélváltáson ezzel a témával kapcsolatban. Azóta sokat fejlődött a... (2014.10.28. 14:31) 12. Mivanmost? Most mivan!
  • Agykár: @Fülöp István: az első néhány hasznosnak tűnt, de nem volt látványos. Sokat lazított a spasztikus ... (2014.02.12. 16:27) 6. Mit még?
  • Agykár: @Seszi: Kösz a felvetést, majd erre is írok 1szer valamit.Bonyi ez a téma, mert annyira sok benne ... (2013.11.26. 21:18) 1. Segítségsztrókotkaptam!!

Címkék

6. Az olvasónak

Agykár 2013.11.25. 19:49

Ez minden...

...itt személyes tapasztalat. Sanszos, hogy másvalakinél teljesen nás jön be/ lesz eredményes/hasznos. Remélem ér ez a dolog valmit. Hogy jön ide a hídon átmenés. Ez egy régi Sziámi dalocska (https://www.youtube.com/watch?v=fBTz57Whuyw), szerintem passzol a helyzethez. Meg vagyok róla győződve, hogy átmegyek, és meggyógyulok teljesen, ami azért rossz kifejezés, mert ez nem betegség, hogy nem mozog a bal kezem, hanem állapot vagy helyzet.

- Miért ilyen összevissza az egész blog?

- Fogalmam sincs, hogy jó egy ilyet csinálni, másrészt a történet is kavarog benem meg én is a történetben.

Kutatás?

- Milyen kutatás?

- Mondhatnám, hogy jövőkutatás, de inkább a belső szerkezetünk kutatását mondom. Illetve az agyvérzés utáni állapot természetének kutatását.

Jótanács

Próbáljátok elkerülni az agyvérzést, meg általában a központi idegrendszeri történéseket: hosszú, rázós és fáradtságos utazást jelent a szopórolleren. Ezt a blogot azért kezdtem el írni, hogy megosszam a saját tapadztalataimat egy ilyen mutatványról.

Ne dohányozzunk (túl sokat).

Ne igyunk túl sok szeszt.

Ne aggódjunk.

Ne csináljunk olyan dolgot huzamosabb ideig, amit nem szeretünk (pl. rossz munka/munkahely, rossz kapcsolat)

Legyünk jó barátságban/beszélő viszonyban önmagunkkal.

Az okok

Miért növesztettem vértócsát az agyamban?

- Érdekel?

-nem, de tudom a közvetlen és közvetett okokat, de nem foglalkozok velük. Nem hiszek az élet dolgainak visszamenőleges magyarázásában. Az igazság az, hogy mikor megszületett a legkisebb, elmentem egy hosszabb (2 hét) szabira, abbahagytam a dohányzást és minden reggel futottam. Eredmény? Ezt ismerjük.

Harag

- harag?

- Már nincs, de majd visszatérünk rá egy blogposzt keretében.

Üzenet

Meglesz az is mindenkinek, mindent a maga idejében.

Címkék: tipp sztori lelkizés agyvérzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vertocsa.blog.hu/api/trackback/id/tr175654369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása